تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : وايه يعني لو نكر حبي وخان



الوطن موال اخضر
26 - 5 - 2011, 12:09 PM
http://cdn1.albayan.ae/polopoly_fs/1.1444556.1306358582!/image/387183233.jpg_gen/derivatives/square_320/387183233.jpg (http://www.albayan.ae/five-senses/contact-us/2011-05-26-1.1444648)





وايه يعني لو نكر حبي وخان
لاهو اول ولاآخر من يخــون
مادام نحيا في زمن مافي امان
شي طبيعي عشرتي عنده تهون
ايه يعني ايه يعني

كان يمكان في ذاك الزمان نبض في قلبي وفي عيوني عيون
كان وكلمة كان ضاعت في اللي كان ماتصورته بهالقسوة يكون
كان يمكان في ذاك الزمان نبض في قلبي وفي عيوني عيون
كان وكلمة كان ضاعت في اللي كان ماتصورته بهالقسوة يكون
ايه يعني ايه يعني

وايه يعني لو نكر حبي وخان
لاهو اول ولاآخر من يخــون
مادام نحيا في زمن مافي امان
شي طبيعي عشرتي عنده تهون

رذاذ عبدالله
26 - 5 - 2011, 02:51 PM
شكرا للنقل الادبي الجميل،
في انتظار جديدكـ،
دمت بسعادة لا تنضب،

القـــالكبيرـلب
26 - 5 - 2011, 03:59 PM
مادام نحيا في زمن مافي امان
شي طبيعي عشرتي عنده تهون

تسلم اخوي على الاختيار الموفق
دمت بحفظ الرحمن