رد: صلاه العيد لاضحى الساعة كام
مشكور بو سامى وكل عام وحضرتك طيب
رد: صلاه العيد لاضحى الساعة كام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخيماوي vip
فاسءمهكزةخ
انا مش فاهمة حاجة هههههههههههه بس كل عام وانت بخير
رد: صلاه العيد لاضحى الساعة كام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجهة نظر فقط
كل عام وانتي بخير وصحه وسلامه
طال عمرج صلي الفجر وعل طول توجهي
لمصلى العيد
والله فكرة برضة حتى الواحد يشم شوية هوى نقى ع الصبح وكل عام والمسلمين بخير
رد: صلاه العيد لاضحى الساعة كام
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فطومه
كل عام و انتم بخير
كل عام وانتى بخير فطومه
رد: صلاه العيد لاضحى الساعة كام
اطالعو بالروزنامه و بتحصلون وكل عام و انتو بخير