الحمدلله لقيت مؤيدين في اكل الجراد حلو الأطباعي شورايك نجمع الجراد ويا الشباب المؤيدين ونسوي عزيمه ههههههههه عادي الجراد وايد حلو جربواههههههه انا مجربه وانا قاريه عن الجراد وحبيبنامحمد صلى الله عليه وسلم ايضا ماكل منه وانتو مش احسن منه صلى الله عليه وسلم لاتقولون واع ولوعتوا بجبدنا
