السلام عليكم كل عام وانتوا بخير لو سمحت الله يكرمكم تقولولى صلاة العيد امتى عشان المرة اللى فاتت فاتتنا الصلاة ورحنا والخطبة شغالة واحنا هنا بينا وبين مصلى الرمس دقيقة ولا اتنين بالسيارة
وكل عام وانتوا بخير
عرض للطباعة
السلام عليكم كل عام وانتوا بخير لو سمحت الله يكرمكم تقولولى صلاة العيد امتى عشان المرة اللى فاتت فاتتنا الصلاة ورحنا والخطبة شغالة واحنا هنا بينا وبين مصلى الرمس دقيقة ولا اتنين بالسيارة
وكل عام وانتوا بخير
الصلاة بإذن الله في تمام الساعة 6:52 صباحا و كل عام و أنتم بخير
الصلاة بإذن الله في تمام الساعة 6:52 صباحا و كل عام و أنتم بخير
فاسءمهكزةخ
كل عام وانتي بخير وصحه وسلامه
طال عمرج صلي الفجر وعل طول توجهي
لمصلى العيد
كل عام و انتم بخير
كل عام و أنتوا بخير ...
صلاة العيد الساعة
6:52 صباحـــا ...
كل عام وانتم بخير مقدما
صلاة العيد الساعة 6:52 صباحا
كل عام وانتم بخير مقدما
صلاة العيد الساعة 6:52 صباحا
كــــــل عآم و انــــــــتوا بـــخيـــر
الاعضآء مآقصــروا
^^