وحليلها ياهل

بخذها بالنصح والارشاد..وبعدين بضربها برحمه مب بوحشيه..

ع فكره حتى المدرسين اللي عندنا اردنيين فيهم عصبيه مش طبيعيه...يشيب الراس يوم اسمع من عيالي اللي يسوونه