انا من راى لو تغلق مواقع التعارف يكون احسن؟يا ما بيوت خربت بسبب التعارف فى الشات.(راى شخصى)

انا من راى لو تغلق مواقع التعارف يكون احسن؟يا ما بيوت خربت بسبب التعارف فى الشات.(راى شخصى)