أنا سعيدة بمشاركاتكم ولكن خلوا نقدكم ينّاء ومفيد

أكيييد احنا مانرضى حد يقول عن شعب الامارات شعب نجس

مع انه مثل كل بلد فيه الزين وفيه الشين

تحياااتي ,,