كل عام وانتوا بخير
أنا متعمدة أخذه من الأبيات إلى حضرتك كتبتها
لأن ها البيت عجبني وعلى العموم أنا أسفه
ياخوي mr.alrams
وأنشاء الله ما بتتكرر


كل عام وانتوا بخير
أنا متعمدة أخذه من الأبيات إلى حضرتك كتبتها
لأن ها البيت عجبني وعلى العموم أنا أسفه
ياخوي mr.alrams
وأنشاء الله ما بتتكرر