كل عام وانتوا بخير

أنا متعمدة أخذه من الأبيات إلى حضرتك كتبتها

لأن ها البيت عجبني وعلى العموم أنا أسفه

ياخوي mr.alrams

وأنشاء الله ما بتتكرر