[align=center]
بيكون فيهم الخير لو يوظفونا ويوظفوا الناس المساكين اللي قاعدين في بيوتهم ومعلقين شهايدهم بالبراويز
شكرا على الخبر
[/align]
[align=center]
بيكون فيهم الخير لو يوظفونا ويوظفوا الناس المساكين اللي قاعدين في بيوتهم ومعلقين شهايدهم بالبراويز
شكرا على الخبر
[/align]