طريقة مبتكره لاقناع الجهات بخصوص سواقة الحرمة للسياره
بس السواقة في السعودية معقده ماشي قوانين مرور هنام الاشارة مايسولها سالفة اكبر طاف
يرجعون يو تيرن من الخط الرابع خيخخيخيخ عيش حياتك
لو استوا حادث بسيط يتفاهمون في موقع الحادث بدون شرطة مش الموضوع يا شيخ
الهرن دوم شغال من تفتح الاشارة اشتغل الهرن و الفول ليت و السب و الشتايم جنه الشارع بيطير خيخيخ
و الرادار يسمونه ساهر بس من سته تقريبا دخل الخدمة قبل ماشي رادارات طير صاروخ