وحليلها ياهل
بخذها بالنصح والارشاد..وبعدين بضربها برحمه مب بوحشيه..
ع فكره حتى المدرسين اللي عندنا اردنيين فيهم عصبيه مش طبيعيه...يشيب الراس يوم اسمع من عيالي اللي يسوونه
وحليلها ياهل
بخذها بالنصح والارشاد..وبعدين بضربها برحمه مب بوحشيه..
ع فكره حتى المدرسين اللي عندنا اردنيين فيهم عصبيه مش طبيعيه...يشيب الراس يوم اسمع من عيالي اللي يسوونه
[flash=http://im19.gulfup.com/2012-08-11/1344693817401.swf]WIDTH=400 HEIGHT=150[/flash]
تسلم يا صدام ع التوقيع