يااااااااااااااااااااااااه تعيبني انا الألحان اللي جذه وطبعا هاللحن من زمان ادوره تسلم يا خوويييه قايد ما تقصر
تقبل مروري
عسل كوكتيل



يااااااااااااااااااااااااه تعيبني انا الألحان اللي جذه وطبعا هاللحن من زمان ادوره تسلم يا خوويييه قايد ما تقصر
تقبل مروري
عسل كوكتيل
منتديات الرمس نت