المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك بأخلاقي اتمنى حد يساعدج ما عندي خلفيه >< تسلمين أختي على رد ياريت حد يساعدني ..~
حسبنا الله سيؤتينا الله من فضله أنا إلى الله راغبون {رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي، وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي، يَفْقَهُوا قَوْلِي}
قوانين المنتدى