[ALIGN=CENTER][TABLE1="width:95%;background-image:url('http://www.alrams.net/forum/mwaextraedit2/backgrounds/6.gif');background-color:deeppink;"][CELL="filter:;"][ALIGN=center]
شكرااااااااااااااااااااا بارك الله فيك
كل سنه وانتم طيبين ليلة النصف من رمضان الكريم

[/ALIGN]
[/CELL][/TABLE1][/ALIGN]