حسبنا الله ونعمل الوكيل
قالها منصور الشادي:
ربينا ودلعنا وقلنا النهايه خير وآخرها بايعنا ورايح لحضن الغير ..





حسبنا الله ونعمل الوكيل
قالها منصور الشادي:
ربينا ودلعنا وقلنا النهايه خير وآخرها بايعنا ورايح لحضن الغير ..
عايش تحت ظل آل نهيان:بوعبدالله