-
13 - 6 - 2011, 01:53 AM
#11
رد: اكتشف الخطأ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
هذي أصغر نكتة بالعالم
بس تكفون لا تحرمونا من ردودكم .
.
.
.
.
.
مرة قائد جيش
كان يكلم الجنود
فى قاعة كبيرة
عدد الجنود
100جندى
وهو يتكلم
واحد عطس
القائد عايز يعرف
مين اللى عطس
قال :
مين اللى عطس؟
محد رد
قسمهم 50 على اليمين
و 50 على الشمال
سأل الخمسين اللى على اليمين
قال : مين اللى عطس ؟
كلهم قالوا :
محد فينا عطس
القائد قتلهم كلهم
راح للخمسين اللى على اليمين
قالهم : مين اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 25 على اليمين
و 25 على الشمال
سأل ال 25 اللى على اليمين
مين اللى عطس ؟
كلهم قالوا مو احنا
القائد قتلهم كلهم
سأل ال 25 اللى على الشمال
مين اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 13 على اليمين و12 على الشمال
سأل ال13 اللى على الشمال
في احد منكم عطس ؟
كلهم قالو لأ
قتلهم كلهم
سأل ال12 اللى على اليمين
مين فيكم اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 6 على اليمين و 6 على الشمال
سأل ال 6 اللى على اليمين
في احد منكم عطس ؟
كلهم قالوا لأ
قتلهم كلهم
سأل ال 6 اللى على الشمال
مين اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم
3 على اليمين و 3 على الشمال
سأل ال 3 اللى على اليمين
في احد منكم عطس ؟
كلهم قالوا لأ
قتلهم كلهم
سأل ال 3 اللى على الشمال
مين فيكم اللى عطس ؟
محد رد
قسمهم 2 على اليمين و 1 على الشمال
سأل ال 2 الى على الشمال
مين فيكم اللى عطس ؟
الإثنين قالو مش احنا
قتلهم !!!!!
سأل الواحد اللى على الشمال
قاله انت اللى عطست ؟
قاله :
أيوة انا
القائد قاله :
يرحمكم الله
هههههههههههههههههههه
ضوابط المشاركة
- تستطيع إضافة مواضيع جديدة
- تستطيع الرد على المواضيع
- تستطيع إرفاق ملفات
- تستطيع تعديل مشاركاتك
-
قوانين المنتدى